Szia! Üdvözöllek a második Calisthenics edzésünk letöltő oldalán! 

Az alábbiakban megtalálod az edzésvideót.

Ha nem indul el neked, akkor kattints erre a linkre!

Ezt a videót különálló edzésként készítettem el nektek és abban a formában vettem fel, ahogyan veletek is dolgoztam. Viszont (!) a lenti edzéstervbe már csak az utolsó két gyakorlatsort illesztettem be. Hogy miért?

Azért, mert a statikus feladatok könnyen beilleszthetőek bármelyik edzésbe anélkül, hogy elrontanák az edzéstervedet. Mivel a statikus gyakorlatok nem annyira energia igényesek, így kihasználhatjuk az előnyeiket anélkül, hogy az edzés több része megszenvedné.

Remélem tetszeni fog ez is !! 🙂

Mit tartalmazz a video?

Bemelegítés

Most nem csináltam külön bemelegítést.

Feladatok bemutatása

Az edzésen vett feladatok átnézése. Itt egymásután végig veszem a gyakorlatokat. Fontos lenne, hogy végigpörgesd ezt a részt is az első alkalomkor. Egyrészt hasznos infok is elhangzanak a kivitelezéssel kapcsolatban, másrészt később a gyakorlatok közben már nem fogok sokat beszélni róluk.

Egykörös edzés

Itt egy kört végig csinálok veletek, hogy meglegyen a sorrend és az ismétlésszámok is. Az utolsó két feladat viszont, ne haragudjatok, de kihagytam a csuklófájás miatt. Lehet kicsit gyorsabban csinálom itt, mint az edzésen, de ti ugyanúgy tartsátok meg az összes mozdulatot pár másodpercig. 

Hasznos infok! Olvasd el mindenképp mielőtt neki állsz!

A edzésterv (I. , II. rész és core vegyítve)

1.hét (ez egy javaslat, természetesen ettől eltérően is edzhetsz)

Pihenőnap

 

 

Pihenőnap

Edzőnap (I. videó alapján)

3 körös teljes edzés

Ismétlésszámok: 

Fekvőtámasz: 15 ism.

Tolódzkodás:  20 ism.

Guggolás: 30 ism.

Kitörés: 30 ism.

Ülőtartás 30 mp

Varjúállás 30 mp

Bemelegítésről ne feledkezz meg és kicsit nyújts többet ezen a napon! 🙂

Edzőnap (I és II. videó alapján)

1. és 2. kör II. videoból

Ismétlésszámok: 

Evezés: 15 ism.

Felülés:  20 ism.

Alsó test edzése: 20 ism.

Lábemelések: 20 ism.

3. kör I. videó alapján

Fekvőtámasz: 15 ism.

Tolódzkodás:  20 ism.

Guggolás: 30 ism.

Kitörés: 30 ism.

Ülőtartás 30 mp

Varjúállás 30 mp

Bemelegítésről ne feledkezz meg és kicsit nyújts többet ezen a napon! 🙂

Pihenőnap

Edzőnap (I. videó alapján)

3 körös teljes edzés

Ismétlésszámok: 

Fekvőtámasz: 15 ism.

Tolódzkodás:  20 ism.

Guggolás: 25 ism.

Kitörés: 25 ism.

Ülőtartás 30 mp

Varjúállás 30 mp

Bemelegítésről ne feledkezz meg és kicsit nyújts többet ezen a napon! 🙂

Kivételesen ezen a pénteken LESZ edzés, ahol is kézenállásokat fogunk együtt venni!!

Várlak szeretettel !!!

 

Ha bármi kérdésed lesz az edzéssel kapcsolatban, írj nyugodtan nekem bármelyik oldalamon! Hajrá és mindent bele! 🙂 !!!

Translate »