Szia! Üdvözöllek a második Calisthenics edzésünk letöltő oldalán! 

Az alábbiakban megtalálod az edzésvideót.

Ha nem indul el neked, akkor kattints erre a linkre!

Remélem tetszeni fog ez is !! 🙂

Ezt az edzős videót különálló edzésként terveztem meg az előzőtől, de nyugodtan használhatod az első részt és a másodikat együtt. Ami feltűnhet, hogy itt nem köredzés jelleggel csinálom végig a feladatokat, hanem ismétlésszámra. Szerintem te is inkább ezt a módszert válaszd! 🙂

Mit tartalmazz a video?

Bemelegítés

Ahogy látni fogod az edzésvideó tartalmaz egy rövid bemelegítés. Mi kicsit kicsit hosszabban csináltunk edzésen, azért, hogy kicsit kardiózzunk is. A bemelegítés mindig fontos még akkor is, ha csak erősíteni fogsz. Soha ne hagyd ki!! 5-10 perc elég erre. Nem nagy idő, de az ízületeid és a szíved egészségért sokat teszel vele. 🙂 [sorry a videó hangjáért ezen a részen, elfelejtettem ugyanis levenni a nyakláncomat és hozzáütődik folyamatosan a mikrofonhoz :/]

Feladatok bemutatása

Az edzésen vett feladatok átnézése. Itt egymásután végig veszem a gyakorlatokat. Fontos lenne, hogy végigpörgesd ezt a részt is az első alkalomkor. Egyrészt hasznos infok is elhangzanak a kivitelezéssel kapcsolatban, másrészt később a gyakorlatok közben már nem fogok sokat beszélni róluk.

Egykörös edzés

Itt egy kört végig csinálok veletek, hogy meglegyen a sorrend és az ismétlésszámok is. Lehet kicsit gyorsabban csinálom itt, mint az edzésen, de ti ugyanúgy tartsátok meg az összes mozdulatot pár másodpercig.

Nyújtás

Itt a dolgoztatott testrészek célzott nyújtó mozdulatait szedtem össze. Semmiképp ne spórold le az edzés végéről, mert nyújtás nélkül az izmok sem tudnak fejlődni.

Don’t give up, that is not your way!!

Hasznos infok! Olvasd el mindenképp mielőtt neki állsz!

A edzésterv (I. és II. rész vegyítve)

1.hét (ez egy javaslat, természetesen ettől eltérően is edzhetsz)

Pihenőnap

 

 

Pihenőnap

Edzőnap (I. videó alapján)

3 körös teljes edzés

Ismétlésszámok: 

Fekvőtámasz: 15 ism.

Tolódzkodás:  20 ism.

Guggolás: 30 ism.

Kitörés: 30 ism.

Bemelegítésről ne feledkezz meg és kicsit nyújts többet ezen a napon! 🙂

Edzőnap (I és II. videó alapján)

1. és 2. kör II. videoból

Ismétlésszámok: 

Evezés: 15 ism.

Felülés:  20 ism.

Alsó test edzése: 20 ism.

Lábemelések: 20 ism.

3. kör I. videó alapján

Fekvőtámasz: 15 ism.

Tolódzkodás:  20 ism.

Guggolás: 30 ism.

Kitörés: 30 ism.

Bemelegítésről ne feledkezz meg és kicsit nyújts többet ezen a napon! 🙂

Pihenőnap

Edzőnap (I. videó alapján)

3 körös teljes edzés

Ismétlésszámok: 

Fekvőtámasz: 15 ism.

Tolódzkodás:  20 ism.

Guggolás: 25 ism.

Kitörés: 25 ism.

Bemelegítésről ne feledkezz meg és kicsit nyújts többet ezen a napon! 🙂

Edzőnap (I és II. videó alapján)

1. és 2. kör II. videoból

Ismétlésszámok: 

Evezés: 15 ism.

Felülés:  20 ism.

Alsó test edzése: 20 ism.

Lábemelések: 20 ism.

3. kör I. videó alapján

Fekvőtámasz: 15 ism.

Tolódzkodás:  20 ism.

Guggolás: 25 ism.

Kitörés: 25 ism.

Bemelegítésről ne feledkezz meg és kicsit nyújts többet ezen a napon! 🙂

2.hét

Pihenőnap

 

 

Pihenőnap

Edzőnap

3 körös teljes edzés

Ismétlésszámok: 

Fekvőtámasz: 15 ism.

Tolódzkodás:  20 ism.

Guggolás: 30 ism.

Kitörés: 30 ism.

A bemelegítésről és a nyújtásról ne feledkezz meg! 🙂

Edzőnap ( II. videó alapján)

3. körös teljes edzés

Ismétlésszámok: 

Evezés: 20 ism.

Felülés:  25 ism.

Alsó test edzése: 25 ism.

Lábemelések: 25 ism.

Pihenőnap

Edzőnap (I és II. videó alapján)

1. és 2.  kör I. videóból

Ismétlésszámok: 

Fekvőtámasz: 15 ism.

Tolódzkodás:  20 ism.

Guggolás: 30 ism.

Kitörés: 30 ism.

3. kör II. videó alapján

Evezés: 20 ism.

Felülés:  25 ism.

Alsó test edzése: 25 ism.

Lábemelések: 25 ism.

Bemelegítésről ne feledkezz meg és kicsit nyújts többet ezen a napon! 🙂

Core izom erősítő edzések

 

Edzés együtt!!! 🙂 Eddigre, ha mindent jól csináltál nagy mértékben fejlődött a kezdeti állapothoz képest a testtudatot és az erőnléted is. A mai órán hozzáveszünk pár core-izom erősítő gyakorlatot, amivel kiegészíthetjük az edzéstervünket.

Az edzés programod a következő hetekben ezekkel a gyakorlatokkal színesítheted 🙂

 

Ha bármi kérdésed lesz az edzéssel kapcsolatban, írj nyugodtan nekem bármelyik oldalamon! Hajrá és mindent bele! 🙂 !!!

Translate »