Ambitous Training Plan

Ezt az edzéstervet azoknak állítottam össze, akik már a kezdetektől  pontosan tudják, hogy mire szeretnének erősödni, edzeni és nem húznák az időt az átfogóbb teljes testet edzésekkel. 

Inkább a kezdőknek javasolnám, vagy olyanoknak, aki hosszú kihagyás után vágnának ismét bele az edzésekbe. Nagy részben pasis gyakorlatsorok ezek, mivel teljes egészében a felsőtestre koncentrálnak. (Azért megjegyzem a lányoknak sem árt ezeket a területeket edzeni egy kicsit, főként, ha street workout a fognának) 

4 kör 12-12-12

  •  × Tárogatás két darab kézi-súlyzóval hanyattfekvésben 
  •  × Fekvőtámasz
  •  × Fekvenyomás két darab kézi-súlyzóval

4 kör 12-12-12

  • × Vállvonogatás két darab kézi-súlyzóval (lányok inkább helyettesítsék ezt széles hátizom gyakorlattal – magastartásból farzsebbe nyúlás két kézi-súlyzóval)
  • × Egykezes evezés döntött törzzsel kézi-súlyzóval
  • × Törzsemelés hasonfekvésben nyújtott karral 

3 kör  12-12-12

  • × Bicepszgyakorlat kézi-súlyzóval
  • × Tricepsznyomás fekvő helyzetben két darab kézi-súlyzóval
  • × Csuklófeszítés két darab kézi-súlyzóval

3 kör  10-10-10

  • × Oldalraemelés két darab kézi-súlyzóval
  • ×  Előreemelés két darab kézi-súlyzóval
  • × Döntött törzzsel mellső középtartásból hátrahúzás két darab kézi-súlyzóval

 Írjátok majd meg, hogy milyen volt, könnyű, nehéz, uncsi !:)