EdzésJournals

A félreértések eloszlatása végett ..

workout edzésterv, gyakorlatok, calisthenics, nőknek

Egy rövid bejegyzés erejéig szeretnék pár gondolatot megosztani veled, ami a múltkor feltöltött videó kapcsán még eszembe jutott.

Pár meglátás a zsírégetésről, a hibákról, amit elkövetünk sportolás közben és a rendszeresség fontosságáról. Ha érdekel, kattints tovább!
Első körben köszönöm szépen mindenkinek, aki letöltötte vagy valamilyen formában érdeklődött a videóm iránt. Sokat jelent nekem, de komolyan!! ?

Viszont arra jutottam, hogy pár félreértést érdemes lenne tisztázni. Ez sajnos nem csoda videó, amivel varázslatos módon 10-20 kilótól lehet megszabadulunk a lehető legkisebb energia befektetésével.
Szomorú, de ilyen módszer nem létezik és én ezen a ponton szeretnék elhatárolódni minden olyan dologtól, ami ezt hirdeti.

Hiszem, hogy a sikerhez kell
●a befektetett munka,
●az idő
●és persze egy jól felépített rendszer.

Én ezzel a videóval első sorban azoknak szerettem volna segíteni, akiknek kellene valami alternatíva azokra a napokra is, amikor nem tudnak eljutni az edzéseikre.

Sok diákot ismerek és én is voltam diák. Tudom, hogy a vizsgaidőszak például van olyan kegyetlen, hogy aludni sem tud az ember, nemhogy edzésekre rohangálni.
Jelenleg 8 órában dolgozom, tudom, hogy van amikor annyit kell túlórázni, hogy örül az ember, ha még aznap hazajut.

Viszont azt is hiszem, hogy nem lehetetlen, ezeken a napokon is beillessz egy kis mozgást az életedbe. ?

Erre akartam egy jó példát adni az edzéstervemmel. Itt ugye főként összetett erősítő feladatokkal operáltam, amik a teljes testet megmozgatják szigorúan 15 percben. Intenzív az igaz, hiszen mindegyik feladat egyszerre több izomcsoportot meg izgat, de ettől senki nem fog 20 kilót eladni. ?

Ez pont arra jó, hogy átvészeld a fentebb vázolt nehezebb időszakokat.

(Ha esetleg nem láttad volna a videóm, innen tudod letölteni)

Bár megjegyzem, nem tartom rossz ötletnek egy hasonló videóval kezdeni az edzéseket.
Új szokásokat amúgy is nehéz beépíteni a napirendünkben, főlég azokat, amik időigényesek, mint a mozgás. Tehát nem butaság egy rövidebb intervallumú kardióval vagy erősítéssel kezdeni. Már csak a számok szintjén is 15 perc mozgást lehet egyszerűbb beilleszteni a napba, mint egy 60 perceset.
Egyébként is fontos már az elején, hogy megteremtsünk egy kikezdhetetlen rendszert a sportolási szokásain köré. Enélkül ugyanis valószínűbb, hogy ami csak pár edzés skippeléséből indul az a teljes feladáshoz vezethet.

Hogy ezt és hasonló hibákat elkerülhesd a következő pár hetet szeretném az edzéstervezés, helyes célok állítása és a szokások kialakítása témakörének szentelni.

Végezetül pedig jövő hétre készülök nektek egy meglepetéssel is, de még nem mondom el mi lesz az. ?

Mindenesetre jó edzést és kitartást kívánok neked a hét hátralévő részére!

Rosa

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Ha kedvet kaptál a mozgáshoz, várlak szeretettel az edzéseimen ?
Jelenleg ezeket az órákon tudunk találkozni:

Capoeira

Workout/Calisthenics
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük